25 oct. 2012

Ziua Regelui

Unul dintre străbunicii mei i-a povestit tatălui meu cu mândrie că însuşi Regele Mihai a dat mâna cu el. La rândul meu, mă mândresc şi eu cu asta.
Mi-ar fi plăcut să revină monarhia, nu neapărat pentru că-mi imaginez un viitor strălucitor, fără probleme, nici nu cred că poate fi posibil în totalitate, ci pentru valorile morale, pentru cultură şi tradiţie. Am observat că noi, românii, nu avem o cultură, am uitat de originile noastre, nu ştim să respectăm şi nici cinste nu le facem, oriunde ne-am duce, lumea ne vede ca pe nişte hoţi, prostituate, ţigani. 
Degeaba încercăm să ne-mbătăm cu apă, să închidem ochii, ţara e plină de proşti, şi nu mă refer la cei fără carte, ci la cei "îndoctrinaţi" cu tendinţe distructive, cărora nici măcar nu le pasă de viitorul copiilor lor.
Mă amuză comentariile unor "analişti" despre greşelile Regelui, cum că a trădat ţara. Acum, după atâţia ani, nici nu mai au rost astfel de comentarii, când cei ce ne conduc ţara nu sunt altceva decât nişte hoţi şi mafioţi. Cred că e o diferenţă destul de mare...
Sper la o schimbare în bine, şi cât mai repede. Dar aceasta nu poate veni, dacă nu ne implicăm şi nu ne-o dorim cu adevărat.

Revenind la ziua de azi, Regele a împlinit 91 de ani. Poate, într-o zi, voi avea posibilitatea să dau şi eu mâna cu el.
La mulţi ani, Majestate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu