2 sept. 2012

De-a frizerul

Acum o lună, am observat că părul meu are nevoie de o reîmprospătare. Deci, era timpul pentru o vizită la frizer. Doar că mă cam săturasem să ies de acolo nemulţumită. De fiecare dată sugeram să nu mi se ia mult din lungime, pentru că vreau să-mi las părul lung, dar produsul final nu prea corespundea cu ce îmi doream. Eh...
Cum îmi place să mă descurc singură, şi încerc să cuprind cât mai multe domenii, am căutat pe youtube tutoriale despre cum să te tunzi. Am dat peste unul care mi s-a părut foarte simplu, mi-am făcut curaj şi am urmat instrucţiunile.
Am fost foarte mulţumită de rezultate şi mi-am planificat o nouă şedinţ
ă pe săptămâna viitoare. :D

Aici aveţi tutorialul:


Am uitat: pe lângă faptul că îţi dezvolţi deprinderile de a te tunde singură şi ai posibilitatea să realizezi tunsoarea dorită, mai există un beneficiu: economiseşti bani! 
Tadaaaaaaaaa!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu